fbpx

Palautukset

Tyytyväinen asiakas on meille pääasia. Älä siis epäröi olla meihin yhteydessä, jos sinulla ilmenee tuotteiden suhteen ongelmia tai kysymyksiä. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään!

Jos olet antanut meille mahdollisuuden korjata ongelman kohtuullisessa ajassa ja et silti ole tyytyväinen tuotteeseemme, voit palauttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa vastaanotettuasi tuotteen ja saat rahasi takaisin.

Palautus tapahtuu osoitteeseen:

Doorie Oy/palautukset
Loisteputki 4B
00750 Helsinki

Palautettavan tuotteen mukana tulee toimittaa seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero ja pankkitilin numero maksun palautusta varten sekä kopio. asiakkaalle lähetetystä toimitusvahvistuksesta.

Peruutuksesta ja tuotteen palauttamisesta on etukäteen sovittava Doorien asiakaspalvelun kanssa joko puhelimitse +358 45 787 292 28 (ma–pe 10–17) tai sähköpostilla osoitteeseen hello@doorie.fi.

Huom! Toimitusmyyntituotteilla ei ole palautusoikeutta. Nämä käsitellään tapauskohtaisesti joten olethan yhteydessä asiakaspalveluun.

Kauppaan >>>

Vuoden takuu

Doorie Oy myöntää  yksityiskäyttöön ostetuille kalusteosille vuoden takuun ostopäivästä lukien, edellyttäen, että ostokuitti esitetään Doorielle ja että asiakas muutoin toimii näiden takuuehtojen mukaisesti. Edellytämme, että tuotteemme on  asennettu ohjeiden edellyttämällä tavalla. Ikean kalusteen tulee olla Ikean ohjeiden mukaisesti kasattu. Lisäksi edellytämme, että tuotteitamme on käsitelty ja hoidettu asianmukaisella tavalla. Hoito-ohjeemme löytyvät Opas-osiosta.

Doorie pidättää oikeuden itselleen päättää, korjataanko viallinen tuote, vaihdetaanko se vastaavaan uuteen tuotteeseen vai palauttaako Doorie tuotteen hinnan asiakkaalle.

Verkkokaupassa asiointi ja tilaaminen

Tilauksen tekeminen Doorien kaupassa ei edellytä rekisteröitymistä. Mikäli asiakas tilaa tuotteita rekisteröitymättä, asiakkaan on annettava kunkin tilauksen yhteydessä pakolliseksi merkityt tilaajatiedot, jotta tilaus voidaan toimittaa asiakkaalle. Tilaamisen edellytyksenä on toimiva sähköpostiosoite, sillä tilausvahvistus toimitetaan asiakkaalle vain sähköpostitse.  Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja on velvollinen ilmoittamaan tietojen muuttumisesta Doorielle.

Asiakas voi halutessaan rekisteröityä Doorien asiakkaaksi ja näin nopeuttaa asiointia. Rekisteröityminen on maksutonta.

Doorien visuaalinen ilme  ja sivustojen  sisältö ovat tekijänoikeuslakien ja -sopimusten suojaamaa Doorien omaisuutta.

Henkilötietojen käsittely

Doorie käsittelee henkilötietoja kulloinkin voimassa olevan henkilötietolainsäädännön sallimalla ja velvoittamalla tavalla sekä toimii henkilörekisterien rekisterinpitäjänä.

Verkkokaupan kautta saatuja asiakkaan henkilö- ja muita tietoja käytetään vain Dooriella sisäisesti. Tilaukseen liittyviä tietoja voidaan  luovuttaa  Postituspojat Oy:lle tuotteiden toimittamista varten.  Doorie  ei välitä asiakkaan henkilö- tai muita tietoja kolmannelle osapuolelle missään muussa tarkoituksessa kuin tilauksen käsittelemiseksi ja toimittamiseksi. Doorie ei myy, jaa eikä vuokraa tietoja eteenpäin kolmansille osapuolille.

Asiakkaan etu- ja sukunimi ja yhteystiedot tallennetaan Doorien asiakasrekisteriin. Asiakkaan tietoja käsitellään rekisteriselosteessa kuvatuin tavoin. Asiakkaalla on oikeus tarkastella tai muuttaa asiakasrekisterissä olevia henkilötietojaan tai poistaa niitä asiakasrekisteristä. Tietojen tarkastelu on maksutonta kerran vuodessa.

Doorie voi käyttää Asiakkaan henkilötietoja markkinointitarkoituksiin. Asiakkaalla on oikeus milloin tahansa kieltää Doorieta jatkamasta markkinointia.

Evästeet

Asiakkaan päätelaitteelle voidaan toimittaa evästeitä (“cookies”). Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka avulla voidaan kerätä tietoja siitä, miten ja milloin verkkokauppaa käytetään. Evästeiden käytön tarkoituksena on analysoida ja kehittää Doorien palvelua, jotta se palvelee asiakkaita entistä paremmin, sekä hyödyntää tietoja verkkokaupan kävijämäärien tilastollisessa seurannassa. Evästeiden avulla kerättyä tietoa voidaan käyttää myös kohdennetun mainonnan tuottamiseen.

Tuotteiden tilaaminen

Tuotteiden tilaaminen tapahtuu valitsemalla tuotteita ostoskoriin, minkä jälkeen asiakas antaa tilauksen edellyttämät tiedot Doorien ohjaamalla tavalla. Asiakas voi muuttaa ostoskorinsa sisältöä tilauksen maksamiseen saakka. Asiakas saa tilauksesta automaattisen vastaanottovahvistuksen antamaansa sähköpostiosoitteeseen.

Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun asiakas on lähettänyt tilauksensa. Kannattaa tarkistaa huolellisesti tilauksen sisältö ennen tilauksen lähettämistä.

Vahvistus tilauksen vastaanottamisesta ja toimituksesta

Asiakkaalle lähetetään onnistuneen maksutapahtuman jälkeen sähköpostitse vahvistus tilauksen vastaanottamisesta ja siitä, että tilauksen käsittely aloitetaan. Vahvistus sisältää tilauksen keskeiset tiedot.

Asiakkaan tulee tarkistaa, että vahvistus vastaa sisällöltään asiakkaan tekemää tilausta.

Hinnat

Tuotteet veloitetaan tilaushetkellä voimassaolevan hinnan perusteella. Hinnat ilmoitetaan euroina. Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Tuotteiden hinnat sisältävät arvolisäveron. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja, vaan ne ilmoitetaan erikseen tilauksen yhteydessä ja tilausvahvistuksessa.

Doorie pidättää oikeuden muuttaa tuotteiden hintoja. Mikäli verkkokaupassa on annettu virheellinen hintatieto, ja virhe on sillä tavoin selvä, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olevan virhe (esim. hinta on poikkeuksellisen alhainen verrattuna todelliseen hintaan tai yleiseen hintatasoon), Doorie ei ole velvoitettu myymään tuotetta virheellisellä hinnalla.

Tuotteiden saatavuus

Doorie pyrkii ilmoittamaan verkkokaupassa saatavilla olevista tuotteista ajantasaiset ja oikeat tiedot. Doorie ei voi taata verkkokaupassa myytävien tuotteiden saatavuutta tai riittävyyttä, sillä tiettyjä tuotteita valmistetaan vain rajallinen määrä tai tuote saattaa muutoin olla tilapäisesti loppuunmyyty.

Mikäli tilattu tuote on näkynyt verkkokaupassa saatavilla olevana tuotteena, mutta se on tilauksen vastaanottamisen jälkeen tilapäisesti loppunut siten, että tuotteen toimitus viivästyy arvioidusta toimitusajankohdasta, Doorie pyrkii välittömästi tilanteen havaittuaan ilmoittamaan asiasta asiakkaalle tämän ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

Mikäli tilattua tuotetta ei ole lainkaan saatavilla tai tuotetta saataisiin vasta yli kuukauden kuluttua tilaushetkestä, Doorie sitoutuu hyvittämään asiakkaalle tilatusta tuotteesta jo maksetun hinnan ja perumaan kaupan.

Tuotteiden toimitus

Nouto

Voit noutaa tilauksesi varastoltamme Helsingin Suutarilasta osoitteesta Loisteputki 4B 00750 Helsinki. Varastomme on avoinna sopimuksen mukaan ja ajan noudolle voi sopia asiakaspalvelumme kanssa. Saat ilmoituksen sähköpostilla, kun tilauksesi on noudettavissa noutoajan sopimista varten.

Kotiinkuljetus

Pienet kuljetukset toimitetaan postitse. Voit noutaa tilaamasi tuotteet Postin palvelupisteestä. Saat ilmoituksen paketin saapumisesta tekstiviestillä. Voit seurata paketin kulkua Postin lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiisi kun olemme lähettäneet tilauksesi. Noutaessasi lähetystä ota mukaan henkilöllisyystodistus ja Postin lähetystunnus.

Suurikokoiset tuotteet toimitetaan Postilla, lähettipalvelulla tai Matkahuollolla perille toimitusosoitteeseen. Ennen kotiinkuljetusta kuljetusyhtiö ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse, jotta sopivin jakeluajankohta voidaan määritellä.

Maksutavat

Lasku

Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku.

Tili

Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja.

Luottoehdot

Lisätietoja Lasku ja tili -maksutavoista

Verkkomaksu

Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

Korttimaksu

Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard -korteilla. Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

MobilePay

Mobilepay on korttimaksuun perustuva maksu, jossa maksu viimeistellään Mobilepay-sovelluksessa. Valitsemalla Mobilepayn, sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Netsin maksukorttipalvelussa annat puhelinnumerosi, avaat Mobilepay-sovelluksen matkapuhelimeltasi, jossa voit hyväksyä ja viimeistellä maksun. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme. Maksunsaajana näkyy Avarda, joka huolehtii verkkokauppamme maksunvälityksestä.

Kysymyksiä maksamiseen liittyvissä asioissa?

Luotonmyöntäjä Avarda auttaa sinua kaikissa ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa osoitteessa www.avarda.com/fi

Peruuttamisoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa Verkkokaupasta tekemänsä tilaus viimeistään neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Peruutusoikeuden edellytyksenä on se, että tuotetta ei ole käytetty ja tuote kuuluu Doorien vakiotuotteisiin. Tuotteen kuuluu olla alkuperäispakkauksessa ja myytävissä edelleen.

Mikäli Asiakas haluaa peruuttaa tilaamansa tuotteen, asiakkaan tulee postittaa tuote viivytyksettä osoitteeseen:

Doorie Oy/palautukset

Loisteputki 4

00750 Helsinki

Palautettavan tuotteen mukana tulee toimittaa seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero ja pankkitilin numero maksun palautusta varten sekä kopio asiakkaalle lähetetystä toimitusvahvistuksesta.

Peruutuksesta ja tuotteen palauttamisesta on etukäteen sovittava Doorien asiakaspalvelun kanssa joko puhelimitse +358 45 787 292 28 (ma–pe 10–17) tai sähköpostilla osoitteeseen hello@doorie.fi.

Peruutettu tuote tulee aina toimittaa alkuperäisessä paketissa ja Doorien antamien ohjeiden mukaisesti hyvin pakattuna. Palautettavan tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin ne on toimitettu.

Doorie hyvittää asiakkaalle peruutettujen tuotteiden arvon asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille kohtuullisen ajan kuluessa, kuitenkin viimeistään 30 vrk kuluessa siitä, kun Doorie on vastaanottanut ja hyväksynyt palautuksen. Doorie ei  korvaa Asiakkaalle tuotteen postittamisesta aiheutuneita kuluja.

Tuotteiden tarkastaminen ja reklamaatiot

Kun tuote toimitetaan kotiinkuljetuksella, asiakkaan tulee tarkastaa toimituksen kunto jo toimitusta vastaanottaessa kuljetusliikkeen edustajan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tulee asiakkaan pyytää paketin tuojaa tekemään siitä merkintä rahtikirjaan ja vahinkoilmoitus. Tämän jälkeen asiakas voi ottaa yhteyttä Doorien asiakaspalveluun sopiakseen uuden tuotteen toimittamisesta.

Mikäli asiakas havaitsee, että toimitetussa tuotteessa on virhe tai tilaus on muutoin virheellinen, asiakkaan tulee ilmoittaa asiasta välittömästi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta Doorien asiakaspalveluun. Virheellisen toimituksen palautuksessa noudatetaan tilauksen peruuttamista koskevaa ohjeistusta. Virheellisten toimitusten kohdalla Doorie hyvittää myös palautuksesta aiheutuneet lähetyskustannukset. Vastaanotettuaan virheellisen tuotteen Doorie toimittaa asiakkaalle korvaavan tuotteen tai hyvittää virheellisen tuotteen arvon asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille.

Verkkokaupan ylläpitäjä ja asiakaspalvelu

Verkkokaupan ylläpitäjä on Doorie Oy (y-tunnus 2931721-2).

Asiakasta kehotetaan ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun kaikissa ongelmatilanteissa tai mikäli asiakkaalla on kysyttävää Doorie-tuotteista tai asioinnista verkkokaupassa. Asiakaspalvelun yhteystiedot ovat:

Puhelin: +358 45 787 292 28 (ma–pe 10–17 ) sähköposti: hello@doorie.fi